.

torstai 26. syyskuuta 2013

Postauspisteellä



Työpisteen nimen vois ihan oikeasti  muuttaa postauspisteeksi. Mä en nimittäin tietoisesti tee töitä kotona. Teen kyllä niitä tahtomattani ja alitajuisesti jopa unissani. 

Sain viriteltyä uuden jatkojohdon paikoilleen. En mä kokonaan malttanut sitä piilottaa, vaan kiersin johtoa rullalle ja kiinnitin pöydän alla nököttävän tuunauskorin kahvaan.





Tuunauskoriin on taas päässyt kertymään materiaalia laidasta laitaan. Tullut kannettua sieltä Sinooperin alesta vähän reilummalla kädellä tota tavaraa.




Virittelin nyt kuitenkin noi kirjoitusalustat tohon ilmoitustaululle, kun en keksinyt niille muutakaan paikkaa. On vähän taululle ja krääsähyllyynkin kertynyt ylimääräistä tavaraa.




Tarttis varmaan pitkästä aikaa alkaa urakalla teippailemaan. Oon ostanut taas uusia sitä tahtia, etten saa noita ikinä kulutettua. Ainakin Halpa-Halliin ja Suomalaiseen kirjakauppaan on tullut kivoja kangasteippejä, joita en oo vielä käytännössä testannut ollenkaan. Toi hyllyn pastellisävyinen teippipino on Suomalaisesta.




OK-kirja on niin nätti, että se saa mielellään olla esillä. Välillä jo siirsin sen hetkeksi laatikkoon, mutta sit piti taas vähän selailla. Jos muuten on olemassa muitakin tän tyyppisiä tuunaajan raamattuja, niin vinkatkaa ihmeessä.







And-korit on toimineet käytössä ihan loistavasti ja miellyttävät silmää. Tekis mieli hankkia vielä sellanen isompi versio.




Eipä tässä työpisteellä paljon tavarat vaihdu. Johtuu ihan siitä, että oon antanut itselleni luvan kerätä tähän vähän enemmän krääsää, joka miellyttää mun silmää. Eikä tässä oikeestaan mitään turhaa oo. Kaikkea käytetään, mutten vaan malta niitä piilottaa laatikoihin.




Lopuksi laitan vielä eilen illalla Facebookin puolella julkaisemani kuvan mun tän illan urakasta, jos joku ei sattunut sitä vielä bongaamaan. Mä oon niin pöyristynyt (mä tykkään tosta sanasta ja käytän usein) Tiimarin kynttilöiden laadusta, että pitää laittaa nää tännekin.




Kiva sotku yhteensä parin tunnin polttamisen jälkeen (kahtena eri päivänä). Nyt alan putsaamaan tasoa ja toivon, ettei näistä jää pysyviä jälkiä.




Älkää siis näitä ostako, vaikka tulisi miten hyvään loppuunmyynti-aleen tahansa ;)



12 kommenttia :

  1. Kaunis työpiste...:)
    Ompas tosi huono laatu kynttilöissä. Vaikka onhan tuollaiset valumatkin kivoja, jos olisi joku alla, ettei ihan alustalle valuisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa kurjinta oli juurikin se, etten tajunnut niiden valuvan noin. Tason sain putsattua, mutta noi oli räiskyneet tapettiinkin :/ Onneksi ei palanut koko kämppä.

      Poista
  2. Mulle tuli heti mieleen kirja, josta aikoinaan postasin, kun kysyit noista tuunailukirjoista. Alla linkki siihen postaukseen.

    http://whiteandfresh.casablogit.fi/lue/2012/09/toteuta-82-ideaa-moderniin-kotiin

    Ja noi and-korit on ihania, tykkään kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos. Täytyykin googlettaa jälleenmyyjää tai poiketa kirjakauppaan alkuviikosta.
      Korit on kyllä nykyään ihan mun lemppareita.

      Poista
  3. Niin nättiä että! Toi ilmoitustaulu on aivan mahtavuutta. :)
    Mukavaa viikonloppua sinne! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin teille. Pitää levätä, että jaksaa taas uuden viikon :)

      Poista
  4. Voi sua onnellista, kun on noin kiva postauspiste. Mulla ei oo mitään paikkaa missään. Kone kainalossa kuljen pitkin taloa sinne minne milloinkin häädetään :).

    Ja kiitti Tiimarin kynttilävinkistä. Tänään meinasin ostaa, mutta onneks jäi hyllyyn. Ylimääräinen siivous ei huvita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meilläkin paikka työpisteelle löytyi vahingossa. Portaiden alla oli aiemmin vain lipasto ja hukkatilaa.
      Mä sain siivottua tason ihan hyvin, mut oli sitä roiskunut tapettiinkin :/

      Poista
  5. Olin opiskeluaikana Tiimarissa töissä, ja silloin sielä nimenomhaan tietyt mustat kynttilät otethiin pois myynnistä tuon vian takia. En sitte tiä voiko liittyä vain värhiin.

    Mieki kävin Halpa-hallista ostamassa tuota liitutaulutarraa ja matkin sinun kalenteria. Tykkään kovasti, kiitos vinkistä! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä hain noi viikko sitten. Olivat kyl luokattoman huonoja. Harmittaa mielettömästi, kun tapettiin jäi rasvaiset jäljet.
      Kiva, että kopsaat kalenteri-idean. Se on kyl meilläkin edelleen kovassa käytössä :)

      Poista
  6. Noi And-korit on kyllä niin kauniit :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään myös. Ne on jotenkin vielä erityisen kivat siksi, että idea on niin nerokas.

      Poista