.

torstai 12. syyskuuta 2013

11+11+11+11



Sain Liisalta Kamarin nurkasa-blogista haasteen. Kiitos siitä.



 Haasteen säännöt:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa joilla on alla 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.




Ihan hirveen vaikeeta keksiä noin monta asiaa itsestään ilman mitään tiettyjä kysymyksiä...
Yritän kuitenkin, eli tässä tulee:

1. Mua harmitti pienenä ihan mielettömästi, kun ystävä-kirjoissa kysyttiin silmien väriä ja mä jouduin vastaamaan "sekaväriset". Katselen maailmaa nimittäin vihreän-ruskean-harmahtavilla silmillä.

2. Inhoan tehdä isoja ruokaostoksia suurissa marketeissa. Ois paljon edullisempaa keskittää ostokset, mut mä käyn ruokakaupassa melkein joka päivä hakemassa jotain puuttuvaa. Onneksi ehdin yleensä kipaista kaupassa ruokatunnilla.

3. Herään joka arkiaamu klo 6.00, vaikkei olisi pakko. En kestä kiirettä aamuisin, vaan haluan juoda kahvini rauhassa.

4. Kuljen työmatkat bussilla ja inhoan sitä joka päivä yhtä paljon. On kuitenkin nopeampaa ja helpompaa kuin omalla autolla kulkeminen.

5. Mua ärsyttää suunnattomasti mun isot jalat. Kengännumero on 40 eikä mikään kenkä näytä tossa koossa kivalta.

6. Mä voin unohtaa jopa syömisen, jos mulla on joku mielenkiintoinen projekti tekeillä. Tätä tapahtuu melko usein.

7. Oon lukenut Bridget Jonesin päiväkirjat ja Leila & Annukka-kirjat viiteen kertaan. Silti ne vieläkin naurattaa.

8. Blogia kirjoitan, kuten puhun, mutta muuten oon kieliopillinen pilkunviilaaja. Jouduin kerran jättämään kirjan lukemisen kesken, kun en voinut keskittyä itse tarinaan kirjoitusvirheiden vuoksi. Toimin myös jatkuvasti töissä epävirallisena oikolukijana.

9. Oon todella "hidas" nukahtamaan ja puhun unissani.

10. Mulla on kahdenlaisia päiviä: niitä, jolloin saan paljon aikaiseksi ja niitä, jolloin en saa tehtyä mitään. Välimuotoa en tunne.

11. Argh, en mä keksi enää mitään... Väkisin väännetään joku. Mä oon 172cm pitkä.




Sitten 11 valmista kysymystä, jotka valitsin ihan mieleni mukaan.

1. Elokuva vai kirja?
Kyllä mä aina kirjan mieluummin valitsen. Mulla on aina joku kirja kesken ja vähintään pari lukematonta odottamassa vuoroaan.

2. Suklaa vai jäätelö?
Tää on aika paha. Kyllä mä taidan kuitenkin jätskin valkata.

3. Miksi päädyit bloggaamaan?
Mä olin miettinyt sitä kauan. Lähinnä halusin tallentaa omia projektejani jonnekin. Omasta mielestä hyvät ideat teki mieli jakaa. Onneksi alkuvuodesta kirjoitin mietteeni Facebookiin ja sain muutaman kannustavan kommentin sekä korvaamattoman arvokasta teknistä apua blogin perustamiseen.


4. Suosikkivuodenaikasi?
Ehdottomasti kesä. Mitä lämpimämpi, sen parempi.

5. Mitä katsot tv:stä?
Tällä hetkellä sisustusohjelmat ja ihan huippu Dr. House


6. Millaisia blogeja luet?
Mä luen kolmenlaisia, sellaisia joissa on paljon itse tekemistä ja tuunausta. Sellaisia, jotka muistuttavat sisustustyyliltään paljon mun omaa tyyliä. Ja sellaisia, joissa kodit ovat todella kauniita ja ylellisiä (tykään kovasti katsella, vaikken voisi kuvitella asuvani).

7. Mieluisin tapa viettää lomaa?
Millään muulla ei ole väliä, kunhan on lämmintä eikä kelloa tarvita.

8. Mitä hankkisit 500€ lahjakortilla?
Nyt oon tosi tylsä, mut hankkisin ainakin uuden petauspatjan ja lopuilla rahoilla hakisin jonkun kivan verhoilukankaan.

9. Kuka fiktiivinen hahmo muistuttaa sinua eniten ja miksi?
Jaa-a. Miksiköhän valkkasin näin hankalan kysymyksen... Mä haluaisin olla yhtä näppärä ja fiksu kuin Pelle Peloton.


10. Uskotko avaruusolentoihin?
En. Joko niitä ei oo, tai sit ne eivät halua tulla löydetyiksi. Oon uskomatta, kunnes joku toisin todistaa.

11. Ihanin sisustuskauppa netissä?
Ihania kauppoja on niin paljon, ettei yhtä pysty valitsemaan. Mä valitsen pari askartelukauppaa sen sijaan: Teippitarha ja Oi, Paketti. Sorrun joka käynnillä shoppailemaan :)





Ja sitten tää haaste pitäisi jakaa 11 blogiin. Ihan hirvee määrä. Mä oon nyt niin tylsä (eli laiska), etten jaa tätä varsinaisesti kenellekään, mutta haasteen saa vapaasti napata mukaansa. Mikäli haluat tarttua haasteeseen, voit vastata noihin samoihin kysymyksiin, jotka itse poimin mukaani.


6 kommenttia :

  1. Täällä myös kielipoliisi. :D Ja mustakin tuntuu, että oon hidas nukahtamaan ja kuulema puhun unissanikin, näin on kerrottu silloin, kun oon jonkun kanssa nukkunut. Joskus herään myös omaan höpötykseen, mutta vaikka havahdun, niin juttu on kerrottava loppuun ääneen. Siis silloin kun nukun yksin. :D (hullu mikä hullu).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh :D Mulla on myös joskus noita, et herään kesken sanan tai lauseen ja sit hämmästelen itsekin puhettani :D

      Poista
  2. ihania juttuja! Paitsi mä en oo ikinä ymmärtänyt ihmisiä jotka voi UNOHTAA syömisen. mä syön vähintään 6 x päivässä.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle käy tätä jatkuvasti. Illalla havahdun jossain vaiheessa miettimään, et söinkös mä mitään töiden jälkeen :) Tätä sattuu varsinkin silloin, kun teen muulle perheelle jonku liharuuan, mitä en ite sit syö. Sit unohdan koko jutun.

      Poista
  3. Pelle Peloton, hihii! Kiva oli lukee vastauksias.
    Nii ja ihanat noi edellisen postauksen pullot. Kiva idea! Oon miettiny ihan samaa, mun on vaan nua pullot niin pieniä. Tosin etikkaa laitoin yhteen ni sain sen karmeen muovipullon pois kodarin kaapista.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Annolla on niitä ihania kirkkaita litran pulloja. Maksaa noin 4€. Niistä sais hienot.

      Poista