.

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Paljon enemmän kuin ok.



Tänään se vihdoin saapui. Kauan ja hartaasti odotettu "ok Omin käsin"-kirja. Kauan on tietenkin suhteellinen käsite, mutta mulle odotus oli piinallisen pitkä. Johtuu ihan siitä, että lähetyksessä oli jonkinlainen poikkeama ja toimitus viivästyi pari päivää luvatusta. Odottaminenhan ei oo koskaan ollut mun vahvuus. Kävin tarkastamassa lähetystenseurannasta tilannetta useammin, kuin mailiani koskaan.




Tästä kirjasta on postailtu ahkerasti, joten mä arvasin jo etukäteen, että sisältö tulee olemaan mulle riemastuttavan mieluisa. Ja vaikka odotukset oli korkealla, niin yllätyin siltikin positiivisesti. Tää on niinku tehty mulle. Upeita ideoita ja kauniita kuvia. Wau!




Tää ei todellakaan oo maksettu mainos, vaan halusin ihan vilpittömästi hehkuttaa. Tälle kirjalle on ollut selkee tilaus. En nimittäin oo koskaan aiemmin sijoittanut roposiani askartelukirjoihin, koska niissä ei oo ollut mitään uutta ja kiinnostavaa. Siis just sellaista, mitä tää on ihan kannesta kanteen.




Teippailut, maalaukset, sahailut, ompelut ja melkein kaikki kirjan ideat on just sellaisia, joita mä väännän muutenkin joka viikko useampana iltana. Iski heti ihan mieletön isnpiraatio tehdä jotain, mutta taidan kuitenkin yrittää tän illan vaan nököttää sohvan nurkassa ja selata kirjaa uudelleen ja uudelleen.




Onneks hyvää kannatti odottaa ja mä voin ihan rehellisesti sanoa löytäneeni uuden lempparikirjani. Tää syrjäyttää aiemman suosikkini ihan mennen tullen.




4 kommenttia :

  1. Vaikuttaakin just sulle täydellisesti sopivalta kirjalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on juurikin sellainen. Tulee varmaan toteutettua useampi juttu tästä kirjasta.

      Poista
  2. Yhdyn Irinaan :) Aivan sulle luotu ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaista on todellakin odotettu. Ihan loistava :)

      Poista