.

sunnuntai 18. syyskuuta 2016

Käsille töitä



Tänä viikonloppuna on istuttu pitkästä aikaa tv:n ääressä, kun lemppariohjelmat palasivat ruutuun. Mä katson nykyään tosi vähän telkkaria ja oon huomannut, että mun keskittymiskyky on vuosi vuodelta huonompi. Mun on täysin mahdotonta vaan katsoa sitä ohjelmaa. Mun kädet tarvitsee tekemistä. Tänään kaivoin pinon kirjoja selailtavaksi, koska joku käsityöprojekti on keksittävä.



Projektin pitäisi olla sellainen, jota voi väkertää sohvannurkassa. Ja mielellään jotain hyödyllistä. Laukkuja, säilytyskoreja ja pussukoita mulla on ollut jo vuosia yli oman tarpeen. Virkkaus on ehkä se juttu, mutta mitä mä tekisin? Keksiskö joku teistä jonkin projektin? Kutominen ei edelleenkään meikäläiseltä suju, joten villasukat ja lapaset täytyy suosiolla unohtaa :)



2 kommenttia :

  1. Tee torkkupeite afrikan kukkia virkkaamalla. Toisto mahdollistaa, että virkkuutyö sujuu vajaallakin huomiolla, malli on loistava kaikenlaisten jämälankojen upottamiseen ja työ on sopivan pieni mukaan ottamiseen minne vain. Ainoastaan kokoamisvaiheessa sitten tarvitaan vähän tilaa ja suunnitteluun huomiota.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä. Tähän täytyy ehdottomasti tutustua. Tosin mua alkoi heti jännittää tuo sana "kokoamisvaihe", se tekee mun projekteista usein niitä ikuisuusprojekteja :)

      Poista