.

lauantai 9. tammikuuta 2016

Vaihtuneet valaisimet



Mä aina välillä kiroan sitä, ettei meillä juurikaan ole mahdollista vaihtaa huonekalujen paikkoja. Välillä sitä kaipaisi jotain ns. isompaa vaihtelua, mutta kun ei, niin ei. Makkari on yks niistä huoneista, joissa muutoksia tapahtuu muutenkin harvoin, mutta nyt oon vihdoin saanut edes pöytävalaisimet vaihdettua.


Uutta en ostanut, vaan mini-Origo siirtyi tänne olohuoneen nurkasta. Mä luen joka ilta, joten tää valaisee riittävästi.

Toiselle puolelle siirsin alakerran toisen Block-valaisimen. Nää ois mun sisustussilmää miellyttäneet enemmän vaihtamalla paikkaa keskenään, mutta Blockin valoteho ei mun  mielestä oo yksinään riittävä lukemiseen. Joskus on pakko valita käytännöllisyyden perusteella.



Tässä huoneessa ei oo senttiäkään hukkatilaa ja jokainen säilytysmahdollisuus on otettu mahdollisimman tehokkaasti käyttöön. Oishan sellainen tilava ja avara makuuhuone tosi kiva, mutta en mä kyllä sillä lisätilalla tässä huoneessa juuri mitään tekisi. Tänne sopii kaikki tarvittava. Just ja just.



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti