.

lauantai 6. heinäkuuta 2013

Tarraa seinään



Eipä oo makkarissa suuria muutoksia tapahtunut, mut sain vihdoin tehtyä tolle sängyn päätyseinälle jotain.

Täähän oli (on) ihan kamalassa kunnossa, kun huoneiden vaihdon yhteydessä revittiin taulut ja sisustuskirjaimet seiniltä ja paikoitellen irtos jopa maali. Mä en oo kuitenkaan saanut tälle tehtyä yhtään mitään. Aiemmin jäljet peitti iso kangastaulu, joten ei ne siellä alla mua haitanneet.




Sit kun väsäsin ton päädyn, oli taulun aika lähteä. Ja jotain piti jälkien peittämiseksi tehdä. Kokeilin ensin laittaa noille paikoille tauluja, mut menivät liian korkealle.




Nyt sit päätin teippailla jäljet piiloon. Ite päädyin nyt vähän sateiselle alueelle, mut ei se haittaa :)
Noita kolmioita on oikeesti kahta eri väriä, mut vähän huonosti tässä erottuvat.




Pakkohan tää on paklata ja maalata, mut just nyt ei huvita. Johtuu ihan siitä, et tässä huoneessa ei oo tilaa vaan siirtää sänkyä pois tieltä, vaan se pitää ihan nostaa pystyyn jonnekin. Maalaaminen on ihan mun lempparihommaa, mut ylimääräinen säätäminen ei :D




Oon keräillyt noita sisustustekstejä kirppareilta, kun on sopivia vastaan tullut. Eikä mua haittaa yhtään, vaikka osa on vinossa ja vinksinvonksin. Meillä saa olla.




Tän hoksasin ihan vahingossa. Päädyn väleihin mahtuu just sopivasti pokkari. Onhan meillä yöpöydätkin, mut jotenkin noi on vaan hauskoja tossa. Ei todellakaan ollut suunniteltu, mut tykkään siitä, että tässäkin on joku juju. 



Ei kommentteja :

Lähetä kommentti