.

lauantai 14. joulukuuta 2013

Hämärän siivouspäivän valopilkut



Käykö teille muille niin, että aina samassa vaiheessa siivouspäivää loppuu se vähäinenkin inspis ja energia? Mulla näin käy ihan aina siinä vaiheessa, kun alakerta on siivottu ja pitäis alkaa raahata neiti Dysonia yläkertaa kohti. Se hetki on menossa just nyt, jonka vuoksi ajattelin napsia muutamia kuvia ja odotella uutta inspiraatiota sohvalla bloggaillen.

Ulkona on ihan säkkipimeää, joten sytyttelin kaikki olohuoneen valaisimet ja osoittelin sit kamerallani suurinpiirtein niitä kohti. 



 Edelleen muuten puuttuu kynttilä lyhdystä...




Kipaisin tässä siivousurakan puolivälissä myös kaupassa hakemassa hedelmiä. Saiskohan niistä sen verran vitamiineja, et pystyis saattamaan urakan loppuun...





On näissä siivouspäivissä se hyvä puoli, et näiden tuhansien tekemättömien töiden keskellä esimerkiksi työmaileihin vastaaminen tuntuu lepohetkeltä.

Ei se auta. Nyt hinaan itseni ylös tästä ja jatkan hommia. Rentouttavampaa lauantaita teille.


8 kommenttia :

  1. Joo, tutulta kuulostaa. Saan just hikiseen keittiön, eteisen, makuuhuoneen ja ehkä vielä kylppärin siivottua mutta inspis loppuu heti kun pitäis alkaa olohuonetta imuroimaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jännä, miten toi menee aina samalla lailla. Pitäis ehkä opetella aloittamaan toisesta päästä. Auttaiskohan se? :)

      Poista
  2. vitsit jotta tuo block on kiva. vai olikohan se ees block..no jokatapauksessa tämä alimman kuvan valo, on SUPER magee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on se Block. Mä tykkään myös ihan mielettömästi.

      Poista
  3. Tuttua on - minulla portaat ovat se stoppari. Imuri jää joko ylä- tai alapäähän. Siellä se nytkin nököttää, alakerrassa portaiden juurella.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa :) Meidän imuri nököttää tällä hetkellä portaiden yläpäässä. En mahtunut eilen tytön huoneeseen sen kanssa, joten sitä odotellessa :D

      Poista
  4. Hei - mä tilasin just siivoojan 21.12 :D no, pakko kai imuria sitä ennen vähän näyttää täällä...
    Letkeetä viikolopun jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko ennen käyttänyt siivouspalveluja? Mä oon monesti miettinyt, mut tuntuu jotenkin oudolta, että meillä siivoais joku tuntematon ihminen. Olen outo :D

      Poista